کد خبر: 4644
سرویس: گفتگو
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
میزبان/میهمان

از سال ۱۳۵۶ به نوشتن خاطرات، سروده‌ها، دل‌نوشته‌ها و داستان کوتاه اقدام کردم که سرانجام در زمستان سال ۱۳۹۶ موفق به چاپ کتاب مهمان و میزبان شدم.

باران کردزنگنه سوم شهریور 1330 در رامهرمز متولد شد. دوره دبستان و اول دبیرستان را در شهرستان رامهرمز گذراند. سال ۱۳۴۴ با شرکت در امتحانات کتبی و عملی و گذراندن مصاحبه و ٱزمایش‌های پزشکی در ٱموزشگاه حرفه‌ای ٱغاجاری پذیرفته شد و پس از گذراندن دوره سه ساله و دریافت سیکل فنی، در شهریور ماه سال ۱۳۴۷ به استخدام رسمی شرکت نفت (شرکت سهامی خاص)  درآمد.

پس از حدود هفت سال کارگری در اداره تعمیرات شرکت نفت در امیدیه ٱغاجاری، در خرداد ماه سال ۱۳۵۴ به طور متفرقه دیپلم طبیعی گرفت. می‌گوید: در امتحان نهایی دیپلم، بین تمام شرکت‌کنندگان  شبانه و متفرقه ٱغاجاری و امیدیه و میانکوه شاگرد اول شدم.

لازم به یادٱوری است که در پایان دوره سه ساله ٱموزشگاه حرفه‌ای علاوه برسیکل فنی، به طور متفرقه در تابستان سال۱۳۴۷ گواهی سیکل (سه ساله ی اول دبیرستان) و ماشین‌نویسی 10 انگشتی درجه یک فارسی را هم دریافت کردم.

در سال ۱۳۵۵ با شرکت در ٱزمون‌های متعدد کتبی وعملی ومصاحبه در امیدیه وآبادان و اهواز به رتبه کارمندی ارتقا یافتم و دراداره برق با سمت تکنیسین برق شروع به کارکردم.

طی سال‌های متمادی در سمت‌های تکنیسین برق، تکنیسین ارشد برق، رییس تعمیرات برق و کارشناس ارشد برق خدمت کردم و سرانجام در اسفندماه سال ۱۳۸۶ در سمت رییس خدمات ونگهداری و پشتیبانی اداره تعمیرات به میل خود بازنشسته شدم.

در خرداد ماه سال ۱۳۸۷ به شاهین شهر اصفهان مهاجرت کردم. پس از استقرار، از همان ٱغاز سعی کردم زندگی‌ام را با حضور در فرهنگسراهای مختلف، شرکت در ورزش‌های جمعی صبحگاهی، پیاده‌روی، بدمینتون و انجام ٱزمایش‌های غربالگری سالیانه باطراوت و پویا نگه‌دارم.

اندک ذوقی دارم. از سال ۱۳۵۶ به نوشتن خاطرات، سروده‌ها، دل‌نوشته‌ها و داستان کوتاه اقدام کردم که سرانجام در زمستان سال ۱۳۹۶ موفق به چاپ کتاب مهمان و میزبان شدم.

از همه همکارانم در سطوح مختلف شرکت نفت مناطق نفت‌خیزجنوب که از بدو استخدام تا پایان خدمتم، به حق مدیون محبت وگذشت وجوانمردی آن بزرگواران هستم، قدردانی می‌کنم.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =