کد خبر: 4630
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
حفاظت اطلاعات

صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در خصوص پیامدهای منفی در اختیار قراردادن اطلاعات شخصی و کارمندی بازنشستگان در شبکه‌های اجتماعی مجازی تلفن همراه به همکاران بازنشسته هشدار داد.

صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در خصوص پیامدهای منفی در اختیار قراردادن اطلاعات شخصی و کارمندی بازنشستگان در شبکه‌های اجتماعی مجازی تلفن همراه به همکاران بازنشسته هشدار داد.

اخیرا جمع محدودی به بهانه‌هایی از جمله عضویت در شورا و یا ...  با پیوست قراردادن اساسنامه صندوق‌ها و نام این مجموعه، در شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه، بازنشستگان را به اعلام مشخصات فردی و یا سازمانی خود تشویق می‌کنند؛ لذا تصریح می‌شود صندوق به هیچ فرد یا گروه مجوزی در خصوص جمع‌آوری اطلاعات بازنشستگان را نداده و نخواهد داد؛ لذا چنانچه اطلاعات سازمانی بازنشستگان از سوی گروه  یا فردی مورد بهره برداری قرار گیرد صندوق مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. زیرا حفظ اطلاعات شخصی متوجه فرد است و بازنشستگان ارجمند باید نسبت به نگهداری اطلاعات سازمانی حتی شماره کارمندی خود کوشا باشند. چرا که با توسعه خدمات الکترونیکی این شماره بیش از گذشته در انجام امور از راه دور ارزشمند و راه گشاست.

مورد دیگر این که، به هیچ عنوان از سوی بخش‌های مختلف صندوق، ستاد و نمایندگی‌های صندوق، هیچگونه تماسی به شکل تلفنی و حضوری برای پرداخت هزینه بیمه تکمیلی و یا تمدید یا تبدیل آن برقرار نمی‌شود.

در پایان این توضیح افزوده می‌شود: هیچ فرد، گروه، نهاد غیرانتفاعی حق فعالیت با نام و نشان صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت را ندارد و استفاده از لوگو (نام و نشان) صندوق‌ها برای هر فرد یا گروه در سربرگ نامه و گروه‌های مجازی مجاز نمی‌باشد.

طبق ماده ۳۱ قانون ثبت علائم تجاری حق استفاده انحصاری از یک علامت به کسی اختصاص دارد که آن علامت را طبق مقررات این قانون به ثبت رسانده باشد.

ماده ۴۷ همین قانون تصریح می‌کند: با رعایت قوانین و مقررات ثبت اجباری نام‌های تجارتی، این قبیل نام‌ها حتی بدون ثبت، در برابر عمل خلاف قانون اشخاص ثالث حمایت می‌شوند.

هرگونه استفاده از نام تجارتی توسط اشخاص ثالث، به صورت نام تجارتی یا علامت یا علامت جمعی، یا هرگونه استفاده از آنها که عرفاً باعث فریب عموم شود، غیرقانونی تلقی می‌شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • محمدی ناصر IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
    3 0
    تشکر بابت اطلاع رسانی
  • قادری IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
    5 0
    سلام من اخبار سایت صندوق را فقط پیگیری می کنم به نظرم اطلاعاتی کافی را می رساند فقط اگر می شود نشانی مراکز درمانی را فعال کنید/ قادری اهواز
  • بهروز مرادی IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
    3 0
    با سلام و تشکر از اطلاع رسانی شما
  • اکبر بزرگی IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
    5 1
    با سلام کاملا موافق هستم و از اطلاع رسانی این گونه مطالب از طریق سایت تشکر فراوان دارم
  • اسماعیل موزونی NL ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    5 0
    سلام خسته نباشید.ممنون بابت توضیحات مفید وموثرتون.میخواستم بدونم که تلگرام بله برای صندوق بازنشستگی صنعت نفت میباشد.
  • اسماعیل موزونی NL ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
    2 0
    سلام خسته نباشید.ممنون بابت توضیحات مفید و وموثرتون.میخواستم بدونم که تلگرام بله زیر نظر صندوق بازنشستگی صنعت نفت میباشد.سپاس

    پاسخ سایت: صندوق ها در پیام رسان داخلی بله کانال دارد.

  • قاسمی IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
    2 0
    سلام، تشکر از اطلاع رسانی های خوب شما.
  • حسینعلی سعیدپرور IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
    1 0
    سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم کانال تلگرام برای مادرید یانه متشکرم

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =