کد خبر: 4587
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
مشعل-2

نشریه «مشعل» به صورت الکترونیک در کنار تقویت نقش آن به عنوان پل ارتباطی بین خانواده بزرگ صنعت نفت، با کیفیت مطلوب‌تر و کارآمدتر در خدمت خانواده صنعت نفت خواهد بود.

نشریه کارکنان صنعت نفت، قدمتی به بلندای تاریخ این صنعت دارد. از «خبرهای روز» و «اخبار هفته» در سال‌های پیش از ملی شدن تا «نفت بین خودمان»، «آیینه»، «یادداشت روز» و «نامه صنعت نفت» که پس از پیروزی انقلاب اسلامی انتشار آن با نام‌های «پیک نفت» و «مشعل» تداوم یافت، خانواده بزرگ نفت از طریق این رسانه دیرپا، افزون بر آگاهی از آخرین سیاست‌ها، رویدادها، موفقیت‎‌ها و دستاوردهای صنعت، با سیاست‌گذاران و مدیران نیز در ارتباط بودند.
در همه این سال‌ها، نشریه کارکنان صنعت نفت، به عنوان رسانه پیشرو در حوزه نشریات درون‌سازمانی، ضمن بهره‌گیری از دانش و فناوری‌های نوین همواره کوشیده است با هدف اثرگذاری مطلوب‌تر، نحوه ارائه محتوا و حتی قالب و شکل خود را با شرایط اجتماعی، اقتصادی و نیازهای روز مخاطب هماهنگ سازد.
اما این روزها که کشور شرایطی ویژه را تجربه می‌کند و توجه به صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها به عنوان یک اولویت راهبردی در اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی، ضرورتی ملی تلقی می‌شود، «مشعل» نیز انتشار الکترونیک را در دستور کار قرار داده است.
با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های فنی انتشار الکترونیک «مشعل» و دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر مخاطبان به این نشریه، این تغییر شکل انتشار، افزون بر صرفه‌جویی در هزینه‌های کاغذ و حل مشکل همیشگی توزیع، تقویت ارتباط دوسویه با مخاطب را درپی خواهد داشت.
یقین داریم چون همیشه، با حمایت و همراهی کارکنان صنعت نفت، نشریه «مشعل» به صورت الکترونیک در کنار تقویت نقش آن به عنوان پل ارتباطی بین خانواده بزرگ صنعت نفت، از طریق شتاب بخشیدن به روند اطلاع‌رسانی و فراهم‌آوردن تعامل بیشتر و امکان همکاری نزدیک‌تر، با کیفیت مطلوب‌تر و کارآمدتر در خدمت خانواده صنعت نفت خواهد بود.
امیدواریم مخاطبان صاحب‌نظر و مسئولیت‌شناس، با ارائه پیشنهادها و انتقادهای سازنده خود، مثل همیشه پشتیبان ما در انجام رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و بازتاب بی‌کم و کاست زحمات بی‌دریغ و تلاش‌های ثمربخش تک‌تک کارکنان صنعت نفت در جای‌جای ایران اسلامی باشند.
به همه تلاشگران بی‌ادعای نفت، خداقوت می‌گوییم و دست همکاری و حمایت شما را به گرمی می‌فشاریم.

شماره 883 نشریه مشعل

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =