کد خبر: 3304
سرویس: جوابیه
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
آپلود فایل

صندوق های بازنشستگی صنعت نفت انتشار چنین مطالب بی اساس و کذب که ناشی از عدم اطلاع منبع یا منابع تهیه کننده است را سبب تشویش اذهان بازنشستگان و شاغلان صنعت نفت می داند.

 در توضیح روابط عمومی صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، آمده است: اخیراً در شبکه های پیام رسان تلفن همراه مطلبی بدون ذکر منبع موثق درخصوص واگذاری صندوق ها به بخش خصوصی منتشر و در آن اشاره به پانزدهمین گردهمایی کانون ها در شمال کشور شده است.

از این رو، اعلام می شود در این نشست صرفا مسائل مبتلابه کانون ها مورد بررسی قرار گرفته بنابراین در این نشست و سایر نشست ها مطلبی درخصوص واگذاری صندوق ها به بخش خصوصی مطرح نگردیده است. بنابراین، مطلب منتشر شده در خصوص واگذاری صندوق های بازنشستگی صنعت نفت کذب و بی اساس است.

در مطلب مورد اشاره همچنین ادعا شده است قانونی در مجلس شورای اسلامی مبنی بر واگذاری صندوق نفت مصوب شده که در انتظار تائید شورای نگهبان است که قویاً این ادعا از سوی صندوق ها رد می شود و اساساً چنین مصوبه وجود خارجی ندارد. این اطلاعیه تصریح می کند: صندوق های بازنشستگی صنعت نفت، موسسه ای است غیردولتی متعلق به اعضای صندوق که به استناد قانون اساسنامه شرکت ملی نفت ایران تشکیل و دارای شخصیت حقوقی، مالی و اداری مستقل بوده و وفق حکم ماده 14 قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب 19 / 2 / 1391 مجلس شورای اسلامی، طبق مفاد اساسنامه خود و ضوابط ناشی از آن زیر نظر وزارت نفت اداره می شود.

صندوق های بازنشستگی صنعت نفت انتشار چنین مطالب بی اساس و کذب که ناشی از عدم اطلاع منبع یا منابع تهیه کننده است را سبب تشویش اذهان بازنشستگان و شاغلان صنعت نفت می داند و به طور یقین امور حقوقی صندوق های بازنشستگی صنعت نفت حق پیگیری و برخورد قانونی با تولید کنندگان و بازنشر دهندگان اخبار غیرموثق و کذب در خصوص این مجموعه را برای صندوق ها و مخاطبان محفوظ می دارد.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =